Reklamačné podmienky
Úvod » Reklamačné podmienky
Úvod » Reklamačné podmienky
1.1. Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok (ďalej jen „VOP“) predávajúceho a opisuje postup, akým spôsobom postupovať pri reklamácii tovaru nadobudnutého od predávajúceho.
1.2. Kupujúci, ktorým môže byť podnikateľ alebo spotrebiteľ, je povinný sa zoznámiť
s reklamačným poriadkom a všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru. Zároveň kupujúci berie na vedomie, že je povinný poskytnúť predávajúcemu súčinnosť potrebnú pre vybavenie reklamácie, v opačnom prípade sa lehoty adekvátne predlžujú o čas, v ktorom kupujúci neposkytol požadovanú súčinnosť.
1.3. Uzavretím kúpnej zmluvy a prevzatím produktu od predávajúceho kupujúci súhlasí s týmto reklamačným poriadkom. Definície pojmov obsiahnuté v tomto reklamačnom poriadku majú prednosť pred definíciami vo VOP. Pokiaľ tento reklamačný poriadok pojem nedefinuje, chápe sa vo význame, v akom je definovaný vo VOP. Ak nie je definovaný ani tam, chápe sa vo význame, v akom ho užívajú platné a účinné právne predpisy.
1.4. Prevzatím tovaru u podnikateľov je okamih jeho odovzdania predávajúcim kupujúcemu resp. prvému prepravcovi. V prípade, ak je kupujúcim spotrebiteľ, je okamihom prevzatia tovaru spotrebiteľom od predávajúceho resp. prevzatie od dopravcu.
2.1. Ako doklad o záruke vystavuje predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúra) so zákonom uvedenými všetkými potrebnými údajmi pre uplatnenie záruky (najmä, ale nie obmedzené na, názov produktu, cena, množstvo).
2.2. Záručná doba začína plynúť zásadne dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
2.3. Záručná doba je u nového tovaru 24 mesiacov, ak neustanovuje osobitný právny predpis lehotu dlhšiu
2.4. Záručná doba sa ďalej predlžuje o dobu, po ktorú bol tovar v reklamácii. Práva zo
zodpovednosti za chyby tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak neboli uplatnené v záručnej dobe.
2.5. Keď je kupujúcim spotrebiteľ, v rámci zákonnej záručnej lehoty sa reklamácie riadia zákonom č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník a zákonom č. 108/2024 Z.z, o ochrane spotrebiteľa, obidva zákony v platnom a účinnom znení, s prihliadnutím k spresneniam v tomto Reklamačnom poriadku.
3.1. Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom je povinný, a kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, je odporúčané, aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou, s tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
3.2. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu: obchod@nyna.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e – mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočná reklamácia neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
4.1. Miestom pre uplatnenie reklamácie je adresa predávajúceho tak ako je uvedená vo VOP.
4.2. Kupujúci môže vadný tovar na reklamáciu zaslať prepravnou službou alebo osobne doručiť na adresu predávajúceho.
4.3. Reklamovaný tovar by mal byť dôkladne zabezpečený, aby nedošlo v priebehu prepravy k jeho poškodeniu, balík by mal obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, bez ktorého reklamovaný tovar nemožno používať. Ďalej predávajúci odporúča priložiť kópiu dokladu o zakúpení či iným vhodným spôsobom doložiť záruku tovaru, podrobný popis závady a dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (tak ako sú uvedené v reklamačnom formulári ktorý je dostupný na internetových stránkach predávajúceho). Bez vyššie uvedeného je znemožnená identifikácia pôvodu
aj závady tovaru. Tento postup je odporúčaný aj kupujúcemu spotrebiteľovi, ak nepreukáže a nedoloží uvedené skutočnosti inak. Kupujúci si zvolí požadovaný spôsob vybavenia reklamácie tak ako je uvedené v reklamačnom formulári.
4.4. Predávajúci vydá kupujúcemu písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný, a to bezprostredne po prijatí reklamácie. Potvrdenie slúži iba ako doklad o prijatí reklamácie. Stav tovaru, v ktorom kupujúci odovzdal tento tovar predávajúcemu, bude posúdený v rámci reklamačného konania.
4.5. Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom, doloží platnosť záruky predložením nákupného dokladu, ak bol v minulosti produkt reklamovaný, tiež doloží doklad o predchádzajúcej reklamácii. Tento postup je odporúčaný aj kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, ak nepreukáže a nedoloží uvedené skutočnosti inak.
4.6. Kupujúci si je vedomý, že ak nedodá reklamovaný produkt vrátane všetkého príslušenstva, potom v prípade odstúpenia kupujúceho od zmluvy bude kupujúcemu vrátená kúpna cena znížená o cenu nedodaného príslušenstva.
5.1. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté nesprávnym alebo chybným použitím produktu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté, ak takéto použitie nie je obvyklé a/alebo bolo vylúčené v návode na použitie. Ďalej sa záruka nevzťahuje na chyby vzniknuté chybou používateľa, neodborným alebo neprimeraným zaobchádzaním, neodborným alebo neprimeraným skladovaním, pádom, nesprávnou a/alebo nedostatočnou údržbou, zásahom vyššej moci alebo opotrebením.
5.2. Ďalej sa záruka nevzťahuje na poškodenia vzniknuté (v prípade, že takáto činnosť nie je činnosťou obvyklou a pritom nie je zakázaná v priloženom návode na použitie):
5.2.1. mechanickým poškodením tovaru,
5.2.2. následkom prekročenia životnosti použitého materiálu(ov) a/alebo ich nevhodnej kombinácie,
5.2.3. opotrebením následkom oderu,
5.2.4. následkom pádu a/alebo kontaktom s ostrými predmetmi alebo povrchmi,
5.2.5. chybou používateľa,
5.2.6. kontaktom s chemickými látkami (najmä, ale nie obmedzené na, soľ, pot, opaľovacie krémy/oleje/emulzie, ochranné krémy/oleje/mazivá a iné),
5.2.7. nesprávnym skladovaním,
5.2.8. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia určenému použitiu,
5.2.9. neodborným zaobchádzaním, obsluhou,
5.2.10. zanedbaním starostlivosti o produkt,
5.2.11. použitím nesprávnych a/alebo nevhodných chemických látok na údržbu, skladovanie, alebo opravy/úpravy produktu,
5.2.12. použitím nesprávnych a/alebo nevhodných technologických postupov na údržbu, skladovanie, alebo zlepšovanie produktu,
5.2.13. produkt poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami,
5.2.14. prevedením nekvalifikovaného zásahu, opráv alebo úprav či zmenou parametrov (nekvalifikovaným zásahom sa rozumie zásah akejkoľvek inej osoby okrem predávajúceho),
5.2.15. produkt bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou,
5.2.16. odcudzenie produktu.
5.3. Tieto obmedzenia neplatia, ak boli vlastnosti produktu, ktoré sú v rozpore s vyššie uvedenými podmienkami, kupujúcim a predávajúcim výslovne dohodnuté písomnou formou, vymienené alebo predávajúcim deklarované.
5.4. Predávajúci výslovne upozorňuje týmto kupujúceho na výskyt okolností/javov náhodného charakteru (napríklad, ale nie obmedzené na, pád, náhla zmena počasia, odcudzenie…) ktoré nie sú predmetom záruky.
5.5. Predávajúci výslovne upozorňuje týmto kupujúceho na vlastnosť fluorescenčných farieb (ďalej ako FLUO) ktoré menia časť UV spektra na viditeľné svetlo a z tohto dôvodu nemôžu byť a niesú UV stabilné.
6.1. Kupujúci berie na vedomie a akceptuje možnosť zamietnutia reklamácie v prípade, ak je produkt alebo jeho časť znečistená, neopratá, kontaminovaná biologickým materiálom alebo nespĺňa základné hygienické podmienky.
7.1. Produkt zaslaný k reklamácii bude kontrolovaný iba na chybu uvedenú kupujúcim (v reklamačnom formulári, v priloženom liste s popisom chyby). Pre uvedenie chyby odporúča predajca písomnú formu, čím sa rozumie taktiež elektronická komunikácia.
7.2. Ak zistí predávajúci, že príčinou problémov nie je reklamovaný produkt, ale nekorektné správanie používateľa, poškodenie používateľom alebo kupujúcim, poškodenie následkom pádu a podobne, bude reklamácia zamietnutá. V prípade, že kupujúci súhlasí s platenou opravou, riadi sa táto podmienkami uvedenými v tomto reklamačnom poriadku.
7.3. Kupujúci týmto berie na vedomie, že platené opravy nemôžu produkt uviesť do stavu ktorý je identický zo stavom nového produktu.
7.4. Pred vykonaním platenej opravy bude kupujúci informovaný o cene opravy, jej rozsahu a dobe potrebnej na jej vykonanie. Na vykonanie platenej opravy možno pristúpiť len po výslovnom súhlase kupujúceho urobenom po informovaní podľa predchádzajúcej vety.
7.5. Ak je kupujúci podnikateľ a ak bude reklamácia zamietnutá, berie tento kupujúci na vedomie, že je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu náklady na kontrolu, overenie, analýzu chyby a dopravu.
8.1. Predávajúci neposkytuje náhradu reklamovaného produktu po dobu trvania reklamačného procesu.
8.2. Predávajúci nezodpovedá za prípadné priame a/alebo nepriame straty, poškodenia, následky, premeškané príležitosti ktoré vzniknú kupujúcemu v čase keď produkt nemôže používať.
8.3. Kupujúci berie na vedomie, že ak je reklamácia vybavená formou výmeny, potom sa pôvodný tovar nevracia kupujúcemu.
9.1. Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek opravy, úpravy alebo iné modifikácie a ich následky vykonané kupujúcim alebo inou osobou ako predávajúcim.
9.2. V prípade, že kupujúci predloží na reklamáciu produkt, ktorý bol upravený, opravený alebo inak modifikovaný kupujúcim alebo osobou inou ako predávajúci, kupujúci berie na vedomie, že kontrola a/alebo oprava reklamovanej vady môže mať za následok znehodnotenie takejto úpravy, opravy alebo inej modifikácie bez možnosti náhrady.
9.3. Úpravami vykonanými kupujúcim sa rozumejú napríklad (ale nie obmedzené na):
9.3.1. zmena strihu,
9.3.2. pridanie vreciek,
9.3.3. zmena polohy etikiet, nášiviek, transferov,
9.3.4. pridanie etikiet, nášiviek, transferov,
9.3.5. zúženie a/alebo rozšírenie produktu,
9.3.6. zmena farby
10.1. Práva spotrebiteľa pri uplatnení zákonnej záruky ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby, právo na výmenu chybného produktu alebo chybnej súčiastky, ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neúmerné. Ak nie je takýto postup možný, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy,
10.1.1. ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu produktu, právo na výmenu chybného produktu alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy, rovnaké práva spotrebiteľovi patria, ak ide síce o odstrániteľné chyby, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie chyby po oprave alebo pre väčší počet chýb produkt riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie chyby sa považuje najmä, ak rovnaká chyba brániaca riadnemu užívaniu, ktorá bola v záručnej dobe už najmenej dvakrát odstraňovaná, sa vyskytne znovu. Väčším počtom chýb sa rozumie, ak má vec súčasne aspoň tri chyby brániace jej riadnemu užívaniu,
10.1.2. ak ide o iné chyby neodstrániteľné a spotrebiteľ nepožaduje výmenu veci, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy,
10.2. Voľbu spôsobu vybavenia reklamácie vykoná kupujúci. Predávajúci na nevhodnosť voľby kupujúceho upozorní a navrhne vhodný spôsob (najmä v prípade, keď kupujúci vyžaduje spôsob týkajúci sa odstrániteľnej chyby, ale predávajúci zistí, že ide o chybu neodstrániteľnú). Ak spotrebiteľ nezvolí spôsob vybavenia reklamácie predávajúcim poskytnutej primeranej lehote, zvolí ho predávajúci.
10.3. V prípade zľavy nie je možné neskôr reklamovať tovar pre chybu, za ktorú bola zľava poskytnutá.
10.4. Keď je kupujúcim spotrebiteľ, o reklamácii predávajúci rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu chyby. Reklamáciu vrátane odstránenia chyby predávajúci vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie s výnimkou objektívnych prípadov nezávislých od predávajúceho. V takom prípade bude predávajúci kupujúceho informovať o predĺžení doby vybavenia reklamácie a o jej predpokladanej
dĺžke. Po uplynutí tejto lehoty sa má za to, že chyba na veci skutočne existovala a spotrebiteľ má rovnaké práva, ako by sa jednalo o chybu, ktorú nie je možné odstrániť. Táto lehota rovnako platí aj pre kupujúceho, ktorý je podnikateľ.
10.5. Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu. Náklady spotrebiteľa spojené so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom znáša predávajúci v prípade, že si ich spotrebiteľ uplatnil u predávajúceho v lehote do
dvoch mesiacov od dodania opravenej alebo náhradnej veci, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne.
10.6. Ak bola reklamácia tovaru v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, začne záručná doba plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
10.7. Predávajúci vydá kupujúcemu spotrebiteľovi písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný, a to emailom bezprostredne od prijatia reklamácie, ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prevedení opravy a dobe trvania reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
10.8. Kupujúci má právo na úhradu nevyhnutných nákladov (najmä poštovného, ktoré uhradil pri odosielaní reklamovaného tovaru), ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv zo zodpovednosti za chyby (odporúčame požiadať najneskôr do 30 dní po vybavení reklamácie – zákonná lehota tým nie je dotknutá) a boli vynaložené skutočne a účelne. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu chyby veci má spotrebiteľ tiež právo na úhradu nákladov k tomuto odstúpeniu.
10.9. V prípade, že produkt pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu produkt uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou produktu, alebo jeho opravou. Ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny produktu alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím produktu o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou
zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia produktu, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe produktu alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
10.10. Zhodou s kúpnou zmluvou sa najmä rozumie, že predávaný produkt má akosť a úžitkové vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom popisované, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre produkt takého druhu obvyklé, že odpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu odpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.
11.1. Lehota pre uplatnenie práv z vadného plnenia a jednotlivé práva z vadného plnenia sú od 13.4.2023 rovnaké ako pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom tak aj pre kupujúceho podnikateľa.
11.2. Ak ide o chybu, ktorú je možné odstrániť, bude produkt opravený. Pokiaľ nie je oprava možná a povaha chyby nebráni obvyklému užívaniu, môže sa predávajúci s kupujúcim dohodnúť na primeranej zľave z ceny produktu. V prípade zľavy nie je možné neskôr tuto chybu reklamovať.
11.3. Ak ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa produkt mohol riadne užívať ako produkt bez chyby, predávajúci je oprávnený chybný produkt vymeniť za produkt s rovnakými alebo podobnými úžitkovými vlastnosťami alebo vystaví dobropis.
12.1. Po vybavení oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záručná doba nepredlžuje. Doba trvania reklamácie sa počíta od nasledujúceho dňa po uplatnení reklamácie do dňa vybavenia reklamácie, teda doby, kedy bol kupujúci povinný produkt prevziať. O vybavení je kupujúci informovaný e-mailom, ktorý uviedol pri reklamácií alebo telefonicky.
12.2. Predávajúci v rámci uznanej reklamácie po vystavení dobropisu (opravného daňového dokladu) vracia dobropisovanú čiastku na účet ktorý kupujúci uviedol v reklamačnom formulári.
12.3. Po vybavení reklamácie predávajúci upozorní o ukončení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS alebo e-mailom a vydá kupujúcemu produkt. Pokiaľ bol produkt zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný na adresu kupujúceho.
12.4. Kupujúci je povinný skontrolovať preberaný produkt a jeho súlad s protokolom reklamácie. Kupujúci ďalej skontroluje kompletnosť produktu. K neskorším námietkam nebude prihliadnuté. Týmito dojednaniami nie je dotknutá zákonná lehota pre uplatnenie práv z chybného plnenia.
12.5. Ak bola reklamácia produktu v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou produktu za nový, začne záručná doba plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
12.6. V prípade nevyzdvihnutia reklamovaného produktu do jedného mesiaca od uplynutia doby, kedy mala byť reklamácia vykonaná a ak bola vykonaná neskôr, do jedného mesiaca od upovedomenia o jej vykonaní (t.j. spravidla do 60 dní od dátumu podania reklamácie), je predávajúci oprávnený účtovať pri výdaji reklamácie čiastku za uskladnenie vo výške 0,5 € za deň vrátane DPH.
12.7. Ak si kupujúci nevyzdvihne produkt v lehote šiestich mesiacov odo dňa, keď bol o vybavení informovaný, má predávajúci právo produkt predať a výťažok použiť na úhradu skladného.
12.8. Pri výdaji produktu po vybavení reklamácie či pri preplatení dobropisu je kupujúci povinný predložiť doklad, na základe ktorého bola vec prijatá do reklamácie a musí preukázať svoju totožnosť OP alebo platným cestovným pásom. Ak je kupujúci právnická osoba, výdaj tovaru alebo preplatenie dobropisu budú umožnené iba štatutárnemu orgánu danej právnickej osoby alebo osobe, ktorá sa preukáže úradne overenou plnou mocou.
13.1. Predávajúci výslovne upozorňuje týmto kupujúceho na vlastnosti použitých materiálov ktorých životnosť je obmedzená používaním. Vzhľadom k ostatným požadovaným vlastnostiam materiálu môže byť táto životnosť obmedzená na jednotky použití. Presné údaje o životnosti a poradenstvo pri výbere vhodných materiálov prípadne ich kombinácií poskytuje predávajúci bezplatne kupujúcemu.
13.2. Životnosť môže byť uvedená časovo, počtom použití, počtom praní či inak obdobne špecifikovaná. K úspešnému uplatneniu reklamácie je nutné dodržať všetky podmienky.
13.3. Právo kupujúceho reklamovať tovar v zákonnej záručnej lehote tým nie je dotknuté. Kupujúci však musí prihliadnuť k vyššie uvedeným skutočnostiam, pretože záruka sa nevzťahuje na opotrebenie spôsobené obvyklým používaním veci a nie je možné ju tak zameniť so životnosťou výrobku.
13.4. Životnosť produktu predstavuje náchylnosť k opotrebeniu spôsobenú obvyklým používaním. Pokiaľ produkt kupujúci a/alebo ním určená osoba používa dlhšie ako je obvyklá životnosť, je pravdepodobné, že vzniknutá vada je dôsledkom bežného opotrebenia, avšak nie je vylúčené, že sa skutočne jedná o záručnú vadu.
14.1. Tento reklamačný poriadok je platný od 01. 07. 2024 a ruší platnosť predchádzajúcich reklamačných poriadkov. Tento reklamačný poriadok je k dispozícii v sídle a prevádzkach predávajúceho alebo ako dokument na internetových stránkach predávajúceho.
Všetky produkty vyrábame v našej firme na Slovensku. Ročne vyrobíme takmer stotisíc kusov. Naše oblečenie nosia športovci z rôznych krajín sveta od Európy, Afriky až po USA, na čo sme mimoriadne pyšní.
This content is blocked. Accept cookies to view the content.
Používame súbory cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ak súhlasíte, kliknite na tlačítko "akceptovať".